Moonfall Ondertitels Nederlands
Vind je het ook fijn wanneer je een film of serie kijkt om daar ondertiteling bij te hebben? Ook al versta je goed Engels of een andere taal, ondertitels maken het allemaal wat rustiger en fijner om te volgen. Na het downloaden van een film of serie zitten daar meestal niet standaard ondertitels of SRT-bestanden bij.
Moonfall ondertitels Nederlands
Hoe vind je het gemakkelijkst de ondertitels voor jouw videobestand? Het vinden en downloaden van de juiste ondertitels is vaak nog een hele uitdaging. Met de tips en links naar de beste ondertitel sites maken we het je gemakkelijk.
Tip: ook een aantal media player apps hebben standaard een zoekoptie naar ondertitels ingebouwd. VLC Media Player, BS Player en MX Player bijvoorbeeld. Zo hoef je niet meer online te zoeken naar je SRT-subtitles.
Goed om te weten: bestanden met de .MKV extensie hebben vaak een spoor met ingebouwde ondertitels. Kijk in je videospeler of deze sporen aanwezig zijn. Soms zijn er zelfs meerdere sporen met zowel Nederlands als Engels of ondertitels in andere talen. Handig! Staan ze er niet bij? Dan kun je .MKV-bestanden altijd nog bekijken met een los gedownloade SRT-ondertitel.
Vindt de Subtitle Downloader-app of je mediaplayer geen geschikte of passende ondertitel? Dan moet je handmatig op zoek naar goede ondertitels. Gelukkig is dat geen probleem met de bekende en grote ondertitel sites. Je vindt er ondertitels voor bijna elke serie of film in ale talen. Engels en Nederlandse subtitles zijn voor de populaire films en series eenvoudig te vinden.
Heb je een SRT-bestand of andere ondertitel gedownload, maar werkt de ondertiteling niet? Controleer dan of zowel het videobestand als het SRT ondertitel bestand in dezelfde map staan. Een ondertitelbestand heeft meestal de extensie .SRT, maar ook .SUB of .SBV komen voor. Veel mediaspelers herkennen deze typen ondertitels. Als je de ondertitels niet ziet, dan kan het zijn dat je mediaspeler de ondertitel niet kan vinden. Het is verder belangrijk dat je ondertitelbestand dezelfde naam heeft als je film of serie.
Werkt de ondertiteling nog steeds niet? Het kan zijn dat je misschien de verkeerde ondertitel hebt gedownload, of dat deze niet synchroon loopt. Scroll daarom wat verder in de video. Zie je wel een goede vertaling en ondertitel verschijnen, maar klopt de timing niet? In de meeste videospelers stel je de gewenste vertraging of versnelling van ondertitels in. Bijvoorbeeld 1 of een halve seconde eerder of later.
Met deze software heb je bovendien heel veel mogelijkheden. Je maakt je video er kleiner mee, of zet hem om naar een ander bestandsformaat. Heel veelzijdig en een ideaal programma om ondertitels hard in je video te zetten. Download Handbrake gratis.
Hier moet ik toch een opmerking bij plaatsen, daar ik er zelf regelmatig gebruik van maak, bij kan het soms ook gebeuren dat men Nederlandstalige ondertitels kan bekomen. Meestal is dit voor nieuwe films en soms ook wel eens voor nieuwe, zo heb ik de NL titels voor de nieuwste film met Dwayne Johnson hier gehaald. Vroeger deed ik dit niet maar door bepaalde actie's van een bepaalde organisatie ben ik het beginnen doen op deze manier. 041b061a72