top of page

Debate

Público·41 membros
Athanasius Artemyev
Athanasius Artemyev

Cerita Gay Budak Sekolah


Aiman kawan dangan Arif dari sekolah menengah tingkatan lagi. Tapi masa itu, Aiman dengan Arif tak kawan rapat sangat macam hari ini. Aiman masuk Sekolah Menengah Kebangsaan Temerloh masa tingkatan dua. Tapi Arif masuk Sekolah Menengah Kebangsaan Temerloh masa tingkatan satu lagi.




cerita gay budak sekolah


Download: https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Ftweeat.com%2F2uaaJd&sa=D&sntz=1&usg=AOvVaw0ThVnHmYP2gWNp4iSWXcqK



Kami sama kelas, sama bilik asrama, juga katil sebelah-sebelah. Masa rehat, kami selalu lepak dalam kelas sama-sama. Padahal pihak berkuasa sekolah tak benarkan ada dalam kelas waktu rehat sebab takut berlaku kecurian. Tapi Arif kata tak apa, dia sudah "kawtim" sama pengawas. Arif kata juga, kita bukan nak curi barang tapi kita tak ada duit nak rehat, buat apa nak buang tenaga jalan-jalan. Orang bagi rehat, rehatlah.


Aiman dengan Arif sama-sama tinggal dalam Negeri Bukit Bergondol Darul Balak, yang masih banyak penghuninya orang tua nyanyuk, konon-kononnya ada talian saudara dengan Datuk Menteri Fasola yang hobi masa lapangnya menebas hutan. Kiranya adalah juga bau-bau bacang dengan Datuk Menteri, sebab masa kempen pangkah itu hari dapat juga merasa rezeki balak Datuk Menteri Fasola seperti beras sepuluh kilogram satu guni satu keluarga dan beg sekolah warna merah jambu yang ada roda. Pun begitu, sikit pun rezeki Datuk tak tersangkut di rumah-rumah orang tua nyanyuk yang anak-anak mereka bukanlah ada talian darah dengan Datuk Menteri Fasola yang rajin menebas hutan itu.


Dengar kata, nama orang tua nyanyuk yang anak mereka bukan saudara Datuk Menteri itu tak payahlah diberi-beri, sebab anak-anak sudah mampu pasang bateri dekat jantung bapak masing-masing bagi panjang umur. Nanti rasa terhina pula anak-anak mereka setakat bagi beras dengan beg sekolah tarik warna merah jambu.


Lepas itu kami masuk tempat yang Arif kata port itu. Aiman tengok ada budak sekolah lain. Dari segi pemakaian, baju melayu yang nampak lebih kepada pakaian seragam itu Aiman dapat agak mereka dari Sekolah Menengah (A) Al-Khairiah. Sekolah Menengah (A) yang dekat depan masjid ini.


"uhuk.. uhuk.. ," Aiman terbatuk. Tekak Aiman rasa macam pedih-pedih. Mulut pula rasa pahit-pahit kelat. Aiman tengok Arif sudah tergelak. Budak-budak pakai baju melayu pelik tadi pun macam nak tergelak, tapi mereka senyum sahaja.


Oleh sebab Aiman dengan Arif telah melanggar salah satu undang-undang tersebut, kami berdua telah dijemput hadir ke mahkamah dorm B tanpa pengetahuan sahabat setingkatan lain, tanpa pengawasan exco, tanpa warden, tanpa pegawai keselamatan serta dalam keadaan yang amat sunyi jam tiga pagi hari Khamis. Kami pergi dengan berani, tak macam penulis blog berani mati yang lari bila sudah ada waran tangkap. Sampai dimahkamah Aiman dengan Arif dihakimi oleh Abang Topek yang kami semua kenali sebagai Panglima Tulus Berani Tingkatan Lima. Semua senior menghormati dia. Ada juga rasa pelik sikit-sikit, pakai susuk ke apa Abang Topek ini. Apa yang paling penting, walaupun hukuman meraka adalah sepak terajang, mereka masih bertanya sebelum jatuh hukum, bukan macam sejenis pasukan keselamatan Negaraku yang pakaian mereka macam bomba itu jatuh hukum tak banyak cakap, dalam pun tak boleh cerita. Eh, pakaian mereka macam bomba? Patutlah suka main sembur-sembur air.


"Selalunya kalau aku cakap dengan kayu, aku sepak kayu tu," Abang Topek macam guna bahasa kiasan. Aiman macam kayu yang diam. "budak-budak ade tak cerita pasal aku sepak budak form four terpelanting ke locker sampai pecah?"


"sampai hari ni aku merokok, entah berapa ratus dah duit ayah aku habis untuk aku beli rokok masa sekolah ni saja" Abang Topek diam sebentar. "dah berapa tahun aku tipu ayah aku, gila banyak dosa. Dosa kering," Abang Topek pandang muka Aiman yang sedang menumpukan perhatian kepada dia dan kemudian dia tersenyum.


"janji dengan aku, tahun depan aku dah habis sekolah, kau pulak tingkatan tiga. Lepas habis sekolah aku dah tak tahu apa jadi dengan kau. Aku dah sumpah, aku takkan jejak tanah sekolah ni lepas ambil sijil SPM."


"aku tak boleh tolong kau kalau nak hidup selesa dekat asrama ni. Dari tingkatan satu aku duduk sini, dah macam-macam benda aku rasa. Sepak, terajang, penampar, flying kick, boot dr mart, bet ping pong, buku teks pengajian am tingkatan enam, tangga besi katil, loker besi semua aku rasa. Lima tahun dulu, lagi kejam dari hari ni, sebab aku cakap je dengan kau. Tapi aku dulu kena rendam dalam kolah dari pukul 1 sampai azan subuh sorang-sorang. Kalau sempatlah kau jadi budak asrama sini sampai form five kau mesti sedar sebenarnya, start hari pertama kita daftar di asrama ni, kita dah declare yang kita semua akan bersaudara. Sepak terajang kami sebab nak ajar korang biar jangan manja, menangis, dan penakut. Korang kena berani, tabah, sebab lepas ni kau akan terima lebih dari ni benda-benda mencabar dalam hidup kau. Bukannya mencabar setakat geng-geng Pengakap Kelana yang boleh daki Gunung Tahan sampai puncak, lebih dari tu kau akan rasa sebab apa kau lahir. Kau nak isap rokok aku tak larang, tapi kalau boleh jangan. Lagi satu benda aku paling fak, dadah. Tolong la jangan usik benda tu. Aku nampak perangai kau senang sangat ikut cakap orang. Kau kena tegas dengan diri kau. Kau tu kau lah, bukan orang lain, tak payah jadi orang lain. Dah lah, dah subuh ni, jom pergi surau. Aku mintak sangat kau ingat cakap aku ni."


Banyak perkara Aiman tak ikut dan tak dapat ikut cakap Abang Topek. Masuk tingkatan empat, Aiman mula buat perangai Abang Topek and the geng. Fly malam. Fly tiap kali rasa nak fly. Ponteng sekolah. Ponteng kelas. Pergi surau, selagi Cikgu Duan tak masuk bilik atau pergi surau memang kami tak pergilah. Kadang-kadang pergi juga surau, sebab mahu merokok di belakang tandas surau yang indah itu. Tak lupa juga, Aiman masih merokok.


Habis sudah budaya sepak terajang sebagai hukuman, puncanya bila salah seorang pasukan kami telah tengking seorang Anak Dia Untuk Negara sebab anak itu mengganggu sahabat setingkatannya yang bercermin mata tebal dan rambut sikat belah tepi rapi sedang membaca buku teks sejarah secara tidak langsung mengganggu kami juga. Akibat deklamasi tengkingan secara sengaja dan spontan bersama ayat-ayat puisi maki hamun pekerjaan bapa, dengan bangganya ahli pasukan kami itu dianugerahkan hadiah pindah sekolah.


Habis sudah ucapan salam bila junior berselisih senior tetapi telah digantikan dengan cara espresi bahasa tubuh, angkat kepala sambil buat muka ketat, pemula budaya seni ini datangnya dari anak saudara guru penolong kanan satu yang memandu kereta vios kelabu baru beli dua bulan lepas pindah sekolah ini.


Aiman kagum, masa zaman Abang Topek, kes pukul, buli sesama pelajar, ada yang sampai kes bunuh hari-hari terumum pada media pro-kerajaan. Tapi geng-geng Abang Topek tak "goyang" langsung nak hayun budak-budak yang kurang ajar.


dan Abang Topek mesti sebak bila budak sekolah akhir zaman ini telah menjadikan aktiviti sendiri main sendiri rakam sebagai hobi masa lapang. Ada juga jadikan menyamun sebagai pekerjaan sampingan, budak sekolah masuk persatuan gangster, ataupun budak sekolah ugut mahu bunuh cikgu. Masih Aiman ingat model telefon bimbit Abang Topek yang Aiman tengok masa dalam bilik bacaan. Warnanya biru, dengan lampu skrin warna kuning dan agak besar juga dalam genggam Abang Topek yang besar itu.


Informações

Bem-vindo ao grupo! Você pode se conectar com outros membros...

membros

  • alice10silvera
  • Princess Princess
    Princess Princess
  • cucu kika
    cucu kika
  • Wolfgang Ernesta
    Wolfgang Ernesta
  • Agatha Acacia
    Agatha Acacia
Página do grupo: Groups_SingleGroup
bottom of page